Service

Blinken AS har eget autorisert serviceverksted med avansert kollimatorutstyr for kontroll og service av oppmålingsinstrumenter som nivellerkikkerter, lasere, teodolitter og totalstasjoner.

Våre serviceingeniører har mange års erfaring, og blir utdannet på kurs hos våre leverandører i inn- og utland.
Alle nye instrumenter blir kontrollert og kvalitetstestet før de blir sendt ut til kunde.
Roterende lasere blir kontrollert på en innendørs basis på 80 meter. Teodolitter og totalstasjoner blir kontrollert på en base fra 0 – 570 meter.

Vi utfører service og reparasjoner på:
Topcon, Sokkia, senseFly, Robotools, PLS, Beiter, Stanley, David White, Laser Alignment, Zeiss, Manstad, Wild, Nikon, Staco, Ryobi, Bosch, Geo-Fennel, Shindaiwa mfl.
Vi sender med servicerapport og sertifikat på instrumenter som er inne til service/kontroll.

Instrumenter som skal til service og reparasjon sendes til Blinken AS:

Alternativ 1 (med bedriftsavtale):

Har du bedriftsavtale med Bring, sendes pakken som bedriftspakke (evt. ekspress over natt) til:
Blinken AS – Østkilen 4 – 1621 Gressvik

Alternativ 2 (forsendelse uten bedriftsavtale):

Leveres pakken på postkontor eller post i butikk/landpostbud og sendes som f.eks. Norgespakke™, sendes den til:
Blinken AS – PB 122 – 1620 Gressvik

Leveringstiden på Norgespakke™ er 2-4 virkedager, men på noen strekninger 5 dager.
Leveringstiden er veiledende og uten garanti.
Se betingelser på https://www.posten.no/sende/i-norge/norgespakke

Alternativ 3 (ekspressforsendelse uten bedriftsavtale):

Leveres pakken på postkontor eller post i butikk/landpostbud og sendes som Norgespakke™ neste dag (ekspress), sendes den til: Blinken AS – Østkilen 4 – 1621 Gressvik

Leveringstiden varierer etter strekning, sjekk betingelser og innleveringsfristen på ditt lokale postkontor
https://www.posten.no/sende/i-norge/norgespakke/Norgespakke-neste-dag

NB! Husk å legge ved feilbeskrivelse og kontaktinformasjon i forsendelsen!